Kosár tartalma

VirtueMart
A bevásárlókosara jelenleg üres.

Rövidáru keresés

készült: rövidáru

Hírek röviden

Kedves SPULNI-barát/barátnő!

A www.spulni.hu is belépett a web2 világába.

Termékeinknél apró linkeket helyeztünk el, ahol bejelölhetik, ha tetszett nálunk bármely kellék.

Ha megnyerte a tetszését az üzletünk vagy a webáruházunk, a hivatalos oldalunkon lájkolhat:

http://www.facebook.com/spulniwebaruhaz 

Ha szeretne/nél Ön/Te is SPULNI-barát/barátnő lenni, első kézből értesülni az új termékeinkről, akcióinkról, nyereményjátékainkról, akkor itt jelöljön be:

http://www.facebook.com/spulni

Köszönjük!

Ezüst fokozatú partnere vagyunk a Cylex cégböngészőnek.

 


 

Részletes statisztika

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa126
mod_vvisit_counterTegnap322
mod_vvisit_counterEzen a héten1266
mod_vvisit_counterA múlt héten2238
mod_vvisit_counterEbben a hónapban7138
mod_vvisit_counterA múlt hónapban8918
mod_vvisit_counterÖsszesen742663

Online (20 perce): 8
IP címed: 54.80.30.49
,
2017. augusztus 24.


látogató nyitás óta!

Útkövetés

FŐOLDAL

ÁSZF - használati feltételek

Általános szerződési feltételek - Használati feltételek:

Jelen weboldalt Szolgáltató üzemelteti abból a célból, hogy Szolgáltató és Vevők kapcsolatot létesítsenek.

A weboldal Szolgáltató részére megjelenést biztosít, a Vevők számára a termékek egy helyen történő áttekintését és megvásárlását teszi lehetővé.

1. Szolgáltató:

Név: Gombolló Kft.
Adószám: 14652545-2-08.
Bankszámlaszám:  (Sopron Bank) 17600035-00271950-00200004
Üzlet: 9021 Győr - Belváros, Aradi vértanúk útja 19.
Telefon: 06-70-77-21-007 (munkanapokon 9-17 óráig)
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Ügyfélszolgálat:
+36-70-21-007 (munkanapokon 9-17 óráig)

 

2. Általános tudnivalók:

Jelen Szerződés hatálya kiterjed a Magyar Köztársaság területén nyújtott minden olyan szolgáltatásra, melyek a http://www.spulni.hu webcímen megtalálhatók.

Szolgáltató a honlapon feltüntetett árucikkek megrendelését telephelyén személyesen, illetve elektronikus úton, így e-mailben, telefonon is elfogadja.

Az értékesítés alapvetően személyes kiszolgálással történik, azonban Vevő igénye alapján postai kiszállítás is lehetséges.

Árucikkeinket és szolgáltatásunkat minden jogképes természetes és jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben megrendelését a fenti módon jelzi, és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Szerződésben foglaltakat.

3. Megrendelés

A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó leírásokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni.
A vételár mindig a kiválasztott áruhoz tartozó ár, amely tartalmazza az Általános Forgalmi Adót.

Szolgáltató a közzétett árak változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. A módosítás a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja.

Szolgáltató a már megrendelt áruk vételáránál is fenntartja a változtatás jogát, ha adatbeviteli hiba, illetve tévedés miatt a weboldalon megadott ár eltér az árlistában foglaltaktól. Ha Vevő ebben az esetben gyakorolja az elállás jogát, akkor a kiszállításból eredő költségeket nem kell megtérítenie.

Vevő a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Feltételeket, mint használati feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Szolgáltató a megrendelésben szereplő árucikkeket és adatokat 2010. június 1-től Vevő által megadott címre e-mailben visszaigazolja.

Fentieken kívül a rendelés beérkezésétől 48 órán belül - péntek estétől vasárnapig vagy ünnep-, munkaszüneti napon beérkező megrendelés esetén az azt követő első munkanapon - e-mailben visszaigazolást küld a postaköltségről, illetve egyeztet a kiszállítás vagy áru kiadásának időpontjáról. Amennyiben az áru átvétele vagy a fizetési mód nem egyértelmű, Szolgáltató felveszi a kapcsolatot Vevővel az adatok pontosítása érdekében.

Vevő által hibásan megadott adatok (e-mail cim, telefonszám) pontosítását Szolgáltató - ha technikailag lehetséges - e-mail és/vagy sms küldésével kezdeményezi 1 alkalommal. Ha az e-mailre vagy sms-re nem érkezik válasz elvárható időn (1-3 nap) belül, azt Szolgáltató elállásnak tekinti, és a rendelést törli a nyilvántartásából.

Ha a weblapon az árucikk csak megtekinthető, az árucikk kifogyott. Kérjük, hogy ilyen esetben vegye fel Szolgáltatóval a kapcsolatot. Szolgáltató heti 1 alkalommal frissíti a készletre vonatkozó adatokat. A raktárba érkezés időpontjától függően Szolgáltató - az árucikk megnevezése mellett, "Érkezik" szöveggel - jelzi, hogy (csak) előjegyzésben felvesz megrendelést. Az ilyen árucikkek esetén Szolgáltató köteles Vevő részére 48 órán belül elektronikus úton visszaigazolni a várható beérkezés időpontját. Az áru beérkezésig Vevőnek joga van a rendeléstől elállnia, költség fizetése nélkül. Az áruk várható és tényszerű beérkezéséről, kifogyásáról Szolgáltató a  termékoldalakon frissíti az információt.

Vevő megrendelése abban az esetben minősül árufoglalásnak, ha az áru ellenértékét 3, maximum 5 naptári napon belül készpénzzel vagy banki átutalással kiegyenlíti.
Ha ez nem történik meg, és Vevő nem jelzi a fizetés / átvétel időpontját, Szolgáltató jogosult az árut más Vevő részére értékesíteni.

4. Szállítási feltételek

Szállítási határidő: a megrendelés beérkezésétől számított 1 - 14 munkanap, az alábbi feltételekkel:

Ha a weblapon az áru megrendelhető, de a megrendelés beérkezésének napján az árucikk kifogyott, Szolgáltató köteles Vevő részére jelezni a tényt 48 órán belül, elektronikus úton.

Vevő részére a kiválasztott és megrendelt termékeket a visszaigazolásban jelzett, és egyeztetett időpontban a Szolgáltató kiszállítja. 

Ehhez Vevő köteles a szállítási címet (lakás, munkahely) és telefonszámot, illetve egyéb, a pontos beazonosításhoz szükséges információt (kapucsengő név) megadni.

Ha első alkalommal banki előreutalással bruttó 20.000.- forint fölött vásárol, vagy visszatérő vásárlónk és banki előre utalással bruttó 10.000.- forint felett rendel, akkor a csomagküldés díja nem kerül kiszámlázásra. Az akció 2010. június 1-től visszavonásig érvényes. PayPal fizetésnél a térítésmentes kiszállítás 20.000.- Ft feletti rendeléstől elérhető. Ezen akció 2010. 11. 27-től visszavonásig érvényes.

A csomagküldés alapértelmezetten a Magyar Posta Zrt. segítségével történik.

500 gramm alatti csomagot levélcsomagként, az 500 gramm feletti rendelést postacsomagként adjuk fel.

1., Banki átutalás vagy PayPal fizetés esetén

Ez esetekben, miután a termékek és a házhoz szállítás díja beérkezett a bankszámlánkra,vagy PayPal számlánkra, a csomagját postázzuk a kért címre. A kézbesítőnek a csomag átvételekor már nem kell fizetni, csak aláírni az átvételi bizonylatot.

Levélcsomagdíjak átutalással vagy PayPal fizetéssel:

500 grammig 500 Ft

2., Postai utánvét

Utánvétel esetében a termékek és a házhoz szállítás díját a kézbesítőnek a csomag kézhez vételekor, készpénzben kiegyenlíti, és aláírja az átvételi bizonylatot.

Levélcsomagdíjak utánvétnél:

500 grammig

Postai utánvét (termékek ára 18100 Ft-g) és a postaköltség (+1900 Ft)

Mindkettő fizetési módnál, amennyiben a küldeményt az első alkalommal nem tudja átvenni a kézbesítőtől, írásbeli értesítést hagy, hol és meddig tudja átvenni a csomagot.

Vevő köteles - személyes vásárlás esetén - helyben, kiszállítás vagy postai úton küldéskor az átvételkor a megrendelt árú mennyiségét és minőségét ellenőrizni.
Hiány, károsodás vagy tévesen küldött áru esetén Vevő az áru kézhezvételének napján írásban köteles értesíteni Szolgáltatót, aki írásban visszaigazolja a reklamációt és 3 napon belül megteszi a szükséges és elvárt lépéseket.

A hiányos vagy elmulasztott visszajelzésből eredő reklamációt Szolgáltató a későbbiekben nem fogad el. Vevő hibásan megadott adatai (cím, telefonszám, e-mail) miatti késedelmes teljesítésért Szolgáltató kizárja saját felelősségét.

5. Fizetési módok:

Vevő a megrendelt termék árát és a szállítási díjat 3 módon egyenlítheti ki:

- banki előre utalással a megrendelés visszaigazolása után

- utánvéttel

- PayPal utalással

A szállítási határidőt - banki átutalás esetén - a banki jóváírás napjától számoljuk.

6. Elállási jog

Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ugyancsak jogosult Vevő elállni a szerződéstől az áru kézhez vételét követő 8. nap végéig.

Ezt az igényét előzetesen, elektronikus úton jogosult jelezni Szolgáltató felé, a megrendelés visszaigazolásában megadott elektronikus e-mail címre.

Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Szolgáltató az általa kiszállított termékeket eredeti, bontatlan csomagban és állapotban köteles visszavenni.

Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.
A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.
Egészségügyi termékekre speciális rendelkezések vonatkoznak.

Szolgáltató 2010. május 8.-tól elállásnak tekinti, ha a Megrendelő a megrendelés beérkezését követő 15 napon belül Szolgáltató 2. megkeresésére nem válaszol írásban vagy telefonon. Ebben az esetben a megrendelés törlésre kerül, a rendeléssel járó esetleges kedvezményekkel együtt (például akciós termék esetén).

Az előző bekezdés alapján Szolgáltató fenntartja a jogot, - különösen alacsony árukészlet esetén - hogy a Megrendelő részére összekészített árut másik Megrendelőnek vagy vásárlónak értékesítse.

Az elállási jogra vonatkozó felvilágosítás, kérdés esetén kérjük keressen meg telephelyünkön vagy a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen.

7. Garancia, szavatosság

A jótállásra és a szavatosságra a Ptk-ban és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

Egészségügyi árucikkekre vonatkozó jótállási és szavatossági feltételek tekintetében speciális - gyártók által megadott - rendelkezések is vonatkoznak.

Rendkívül fontos, hogy a vásárlásról kiállított számlát őrizze meg, amit Szolgáltató a teljesítéssel egyidejűleg átad.

8. Felelősség

A weboldalon történő megrendelés feltételezi a Vevő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiából adódó hibalehetőségek elfogadását. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely Szolgáltató honlapjához való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vásárló felelős a Szolgáltató honlapjához történő kapcsolódásáért és a weboldalon történő megrendelésért.
A honlapot üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén.

Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a Szolgáltató akadálytalan működését, a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az interneten küldött és fogadott adat elveszik.

9. Adatvédelem, adatkezelés

A weboldalt látogatók adatainak kezelésekor a hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Alapelveinket az Adatkezelés leírásunk tartalmazza.

10. Egyéb

Jelen Feltételeket Szolgáltató szabadon módosíthatja.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege megjelenik a weblapon.

Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Feltételekben foglalt szabályokat, Szolgáltató szabadon érvénytelenné nyilváníthatja Vevő megrendelését. A weblap üzemeltetője és/vagy Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy weboldalon található tartalom jogosulatlan használata, így idegen honlapon a tartalom részének vagy egészének közzététele előzetes írásbeli hozzájárul nélkül, a honlap tartalmának külső támadása, hírlevélben, vendég könyben a törvényes előírásokat és/vagy társadalmi normákat sértő esetekben, illetve e-mailben történő szándékos vírusküldés, kéretlen levélküldés - SPAM - esetén a szükséges jogi lépéseket megtegye, és a jogsértő fél elérhető adatait a hatóságoknak átadja.

Szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, felek a Ptk. előírásai szerinti jogi eljárást kezdeményezhetnek.

 
FacebookGoogle bookmarkIWIW

Belépés






Facebook

Ki olvas minket

Oldalainkat 25 vendég és 1 tag böngészi